Välkommen hit!

Välkommen till min blogg om starstable! Jag har många gånger lagt av med bloggandet på flera flera bloggar, men denna gång är det ändring! Ni får 10 facts about me så att ni vet vem jag är!

Sso
1. Jag spelar på svenska Air Star servern.
2. Jag har spelat sedan 2013 i februari
3. Jag är medlem i Shady Pearls.
4. Jag har bättre vänner över sso än irl.
5. Jag är bra på att spara sc.

Irl
6. Jag är blond.
7. Jag är en breaker(Gillar Yohio)
8. Jag gillar inte min röst.
9. Jag spelar för mycket.
10. Jag är besatt av Skype och Raidcall.

Jag älskar även att redigera! Så det kommer ni få se! Samt kanske någon youtube-video och vad jag gör på sso!
 
Ovan: Redigerad på julafton

Nedan: Redigerad idag

(Tack till Lova som gjort design åt mig!! ♥ ♥ Besök henne HÄR eller bland länkarna)

MVH DAI


VÄLKOMMEN TILL DA BLOGGWORLD ;)

Svar: TACK KLADD :DD// Daisy
Daisy Ponygarden

2014-03-04 // 17:57:36

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag ser)

Blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback