Level 13!

Curry blev nyss level 13! Tack vare den nya uppdateringen! Wiho! Men som ni alla säkert vet så har det kommit någon hamngrejsimojs som alla instagrammat/bloggat om så ingen idé att göra det ccc: Har vart på friluftsdag från kl 08.15 till 15.40 med skolan i en ishall.. Har super ont i fötterna :c Men iaf kommer göra några tidinställda, 1 inlägg på lördag och 1 på söndag.. Ciao! Hejdå! Goodbye! Bye! Baii! Adios! Hejsvejs..

 


MIN HÄST HAR 109 FUCKING XP KVAR TILL LEVEL 15 OCH JAG HAR GJORT ALLA TÄVLINGAR ;___;

Svar:
Daisy Ponygarden

2014-03-14 // 23:17:44

Gillar också YOHIO :'3
Min bror är yohios trummis också.. vet inte om jag sagt det någon gång o:

Svar: Åh Gud vad du måste vara lycklig!! 8D
Daisy Ponygarden

2014-03-26 // 06:32:56

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag ser)

Blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback