Provrida andras hästar?

Det är en funktion jag gärna välkomnar till spelet. Jag har tänkt mig ungefär såhär:

Man får ju upp infot om spelaren när man klickar på den. Det finns:
- Bli vän
- Bjuda in till grupp
- Bjuda in till ridklubb
Jag skulle vilja att det fanns en som även hette
- Provrid häst
Då skulle det bli som en förfrågan som på vän eller ridklubb osv. Då kommer man till t.ex ett ridhus, del A tom del B med hinder. Man sätts automatiskt på den andres häst och kan rida den inom de två delarna. Man kan chatta osv.
För tänk om, tänk om!, jag vill ha.. Den vita araben! Men jag vet inte om jag kommer gilla den! Då kan man fråga i klubb eller vänner eller global eller säg eller vadsomhelst. Får man ett "Ja" möter man upp personen och klickar "Provrid" och så. Hästen passade inte mig, säger vi! Den var inte helt bra med bakbenen och kändes obekväm för mig! Tänk så hade jag slösat 910 starcoins på något jag sedan säljer? Därför vill jag kunna provrida!

Grimma, leda hästen?

Ja, jag vill kunna leda hästen, eller ha grimma på den. För att ha det så realistiskt just nu så har jag träns på mina hästar i hs(ja det är sant) men det ser inte så trevligt ut med en pinne i munn' när man är ledig :s SÅ jag tycker att grimma borde finnas!! 
Man kan bara ha den i hs(hemstallet). Endast finns den i garderoben eller i ryggan! Man sätter på den när hästen står i hs i en spilta! Inget mer att säga eh,, Ni får en ful redigering på grimma!! xD

 
Ja jag försökte med ögat :c



Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag ser)

Blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback