Min starthäst

Thunderknight
Jag gillar inte min starthäst. Så är det. Den är brun och ful och usch. Jag önskar det var en tunna på riktigt!! Ja han kallas Tunnan.

Coralrain
Curry är en förälskelse. Han är fin på alla sätt. Men han är ful när han står i hemstallet, Därför rids han mest.
Î Ser ni!!

Northblood
Han är fin, min Northie. Jag gillar han! Efter Curry ska han levlas. Inget mer att säga om han haha.

Tigerprincess

Tiggy är min ponny. Hon är söt och helt underbar. Men hon är seg. Så hon står och blir tjock i boxen. Efter Northie ska hon levlas!!
 

Nu tar jag ett exempel.. Amanda Lightfield!! Hon är ju en såkallad arab fantast i mina ögon. Hon passar på dom och allting! Men det gör inte jag. Jag tycker de känns konstiga och rida osv. Därför har jag ingen sådan.

MEN skulle det komma fjordingar och islandshästar skulle jag köpa dom iallafall(Mina två favvoraser)



Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag ser)

Blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback